Bolton Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bolton Academy

Bolton Academy, for national art!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Koffie tentje 'De Boon'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 3:54 pm

Orgineel eh.
Klein, knus, gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 3:56 pm

Maxwell haalde zijn schouders op. "Goed richtingsgevoel, denk ik," zei hij grinnikend. Zij hoefde niet te weten dat hij de plattengrond uit zijn hoofd geleerd had. Hij hield de deur van De Boon voor Elyse open, en de heerlijke geur van koffie, caramel en chocola kwam naar buiten walmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 3:59 pm

"Huh maar-" Elyse werd overwelmt door allerlei zoete geuren toen ze het tentje binnenstapte, iets waar ze eigenlijk niet eens rekening mee had gehouden. Oh god.
Een beetje ongemakkelijk ging ze aan een van de tafeltjes zitten en wachtte ze tot Maxwell ook kwam. Ze zou wel.. koffie ofzo pakken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:02 pm

Max schoof bij haar aan. Direct kwam er een bediende aan, lief glimlachend. Max glimlachte beleefd terug. "Hebben jullie caramel cream?" vroeg hij, en hij keek het meisje aan. Die knikte en schreef het op. Daarna keek ze richting Elyse, net zo vragend als Max. Max was benieuwd wat haar favoriete smaak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:08 pm

Elyse veegde wat ongemakkelijk haar haren achter haar oren en durfde noch Maxwell, noch de bediende echt aan te kijken. "Ik eh neem eh.." Ze kuchte een keer. "Koffie?"
De bediende knikte, noteerde het en draaide zich weer om.
Ze lustte niet eens koffie? Ze zou het wel laten staan na een paar slokken, zeggen dat ze vol zat ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:12 pm

Max keek haar schattend aan. "Is je favoriete koffie soort.. koffie? Gewoon, kale koffie, zonder lekker smaakje er aan?" Hij keek op de menu kaart die op de tafel afgedrukt was. Er waren zoveel lekkere smaken, waarom koos ze voor koffie dat je thuis ook kon maken?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:16 pm

"Is daar iets mis mee dan?" schoot Elyse gelijk in de verdediging. Hallo? Alsof ze koffie niet lekker kon vinden? Misschien vond ze koffie wel heel lekker ja. Ja, misschien deed ze dat wel. Dat wist Maxwell niet.
"Ik heb gewoon zin in koffie."
.. Not.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:23 pm

"Oh, nee hoor. Ik vroeg het me gewoon af." Ondertussen werden hun kopjes op tafel gezet, en Maxwell bedankte de bediende doormiddel van een knikje. Daarna viel hij zijn kopje koffie caramel cream aan. Een melksnor bleef boven zijn lip staan, maar hij had het zelf niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:28 pm

Hmm.. Elyse wilde net een.. poging tot van haar koffie drinken, toen ze de melksnor zag van Maxwell en in de lach schoot. "Staat je goed, een snor, moet je vaker doen."
Eigenlijk had ze er al gelijk spijt van dat ze dat gezegd had, het was leuker geweest als hij hem gehouden had zonder het door te hebben. En hierdoor kon ze het koffiedrinken uitstellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:33 pm

Gelijk kleurde Max' nek rood, en het schaamrood kwam tot aan zijn wangen. "Oh nee he," mompelde hij, terwijl hij snel met de rug van zijn hand over zijn bovenlip wreef. Onwennig bleef hij in zijn koffie staren, bang om Elyse aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:38 pm

Hoewel Elyse eigenlijk niet wilde lachen, was het moeilijk haar lachen in te houden nu Maxwell zelfs rood kleurde en zichzelf geen houding meer wist te geven. Het was zelfs best.. schattig? Ofzo..
"Stond je goed hoor," grijnsde ze nog maar eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:39 pm

Max keek op, en glimlachte. "Dankje, ik zal het onthouden als ik ouder word en geen zin meer heb om alles netjes weg te scheren." Toen hij weer 'blank' was, dronk hij zijn koffie verder op - deze keer een heel stuk voorzichtiger dan daarnet. "Vind je dit een leuk tentje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:44 pm

Automatisch keek Elyse even om zich heen na de vraag van Maxwell, maar knikte uiteindelijk toch. "Jawel hoor," antwoordde ze, blij dat ze nog even niet van die vieze koffie hoefde te drinken. Gadverdamme, hoe hielden mensen dat in godsnaam ooit binnen? Het was toch hartstikke smerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:47 pm

Max knikte fronsend even. Ze had nog niet van haar koffie gedronken, straks werd het koud! "Zeg, als je ijskoffie wou, had je dat ook gewoon kunnen bestellen," grapte hij. Hij keek even om zich heen. "Wat is je favoriete seizoen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 4:50 pm

"Zo snel wordt het heus niet koud hoor," antwoordde Elyse meteen. Heee, dat was best een goed plan. Ze kon het gewoon laten koud worden? Dan zei ze daarna wel dat ze het nu niet meer lekker vond! Topplan!
"Ik vind alle seizoenen leuk," beantwoordde ze vervolgens zijn vraag. "Jouwe?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:08 pm

"Ik stel de vragen," herrinerde hij haar. "Heb je huisdieren? En beantwoord mijn vragen over je oude school nou eens: Was het streng? Had je veel vrienden? Was je rebels of een goeie student?" Hij glimlachte vlug naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:13 pm

"Nee en ik wil niet over mijn oude school praten," antwoordde Elyse koppig. Vreselijke school dat het was. Ze was blij dat ze daar in ieder geval niet meer heen moest.
"En ik wil ook niet wachten tot morgen. Hoe was jouw school?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:15 pm

"Hmm, ik neem aan dat het een rotte school was?" Max keek haar aan, en glimlachte geheimzinnig toen ze hem een vraag wou stellen. "Ik maak hier uit op dat je heel ongeduldig bent, of je wilt mij gewoon verschrikkelijk graag leren kennen." Max merkte dat hij het leuk vond om haar een beetje te plagen. Eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:18 pm

"Dit is gewoon geen eerlijk spel!" pruilde Elyse. Op zijn opmerking over haar school ging ze verder maar niet in. "Als jij mij vragen mag stellen mag ik jou heus ook wel vragen stellen hoor."
Mooi. De koffie was ondertussen wel koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:22 pm

"Ik wist niet dat we een spel speelden," zei Max lachend. "Maar okay. Morgen mag jij de dobbelstenen rollen." Max grinnikte en dronk toen zijn beker leeg. Het was lekker warm in de Boon. "Oke, we doen het zo. Jij mag nu, maar dan mag ik morgen ochtend weer, en dan mag jij de middag weer. En 's avonds mogen we allebei?" Hij vond het wel een goeie deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:24 pm

"We kunnen toch ook gewoon vragen stellen als we daar behoefte aan hebben.."
Waarom moest daar nu weer zo'n vreemde regeling voor zijn? Dat had toch totaal geen zin? Je schoot er echt niks mee op hoor, zo leuk was het niet. Maxwell antwoordde niet eens op haar vragen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:30 pm

Max knikte. "Ja, maar ik denk dat jij graag antwoord wil. En ik antwoord alleen als jij mee doet met deze prachtige regeling." Eigenlijk wist hij niet waarom hij het per se zo wou doen. Misschien wou hij vastleggen dat ze morgen weer samen zouden rondhangen... nah.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:46 pm

"Nou en misschien antwoord ik wel alleen als jij die stomme regeling achterwege laat," ging Elyse op haar beurt weer door. Het sloeg toch ook nergens op? Je kon toch beter vragen stellen wanneer je daar behoefte aan had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:54 pm

"Hoe heb ik dan de zekerheid dat je me morgen niet negeert?" Maxwell kon zich zelf wel voor zijn kop slaan. Waarom zei hij dit hard op?! Zijn hals begon alweer rood te worden, maar met wat moeite wist hij het onder controle te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Emptyza apr 10, 2010 5:57 pm

"Heb je niet," antwoordde Elyse die een grijns probeerde te onderdrukken, maar toch nog faalde. "Je zult me maar gewoon moeten vertrouwen, hmm?"
Dat was toch niet zo moeilijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Koffie tentje 'De Boon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Koffie tentje 'De Boon'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolton Academy :: RPG :: RPG de stad-
Ga naar: