Bolton Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bolton Academy

Bolton Academy, for national art!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Elyse Victoria Sewell

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:16 pm

naam: Elyse Victoria Sewell
bijnaam: Elyse, Ellie, Vicky
leeftijd(16 tot 20): 17
lengte: 1,72
geboortedatum: 27 December
familie: Elyse' familie was heel aardig.. als ze thuis waren. Punt was dat ze dat amper waren. Altijd aan het werk en anders.. anders sliepen ze wel. Geld hadden ze zat en ze gaven Elyse ook wat ze maar wilde hebben, behalve liefde. Elyse was dan ook blij toen ze naar deze school toe mocht.
Moeder, 40: Elisabeth
Vader, 42: James
Innerlijk:
Elyse's innerlijk is heel.. apart. Ze kan ontzettend vrolijk zijn, maar een seconde later heel chagerijnig. Ze kan heel druk zijn, maar ook heel teruggetrokken.. vaak weet je niet wat je van haar moet verwachten. Ze kan kwaad worden omdat je druk bent, terwijl ze dat zelf een paar tellen eerder ook nog was.. volkomen onvoorspelbaar. Elyse kan absoluut niet liegen, hoewel ze zelf denkt van wel, en kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt. Verder zegt ze soms net iets te snel wat ze denkt.. Over het algemeen is ze heel lief, je moet alleen weten hoe je met haar om moet gaan.
Uiterlijk: Elyse heeft misschien een normale lengte, ze is wel heel erg mager. Verder ziet ze er vaak nogal apart uit, met dikke make-up, terwijl ze zich op andere dagen weer heel netjes kan kleden.
Talent (waarom hij/zij hier op school zit): Piano spelen! Elyse kan echt zo'n beetje alles op de piano. Dat was wat ze altijd deed als ze zich verveelde thuis.. en ze verveelde zich vaak.
relaties: Elyse heeft nooit een relatie gehad, waarschijnlijk omdat de meeste jongens absoluut niet weten hoe ze met haar om moeten gaan.
Extra: Fotograferen is naast piano spelen haar grootste hobby! Verder is ze claustrofobisch en bang om alleen te zijn in het donker. Ook eet ze amper, vandaar ook dat ze zo mager is.
plaatje:
Elyse Victoria Sewell Katarzyna105
Elyse Victoria Sewell Katarzyna169
Elyse Victoria Sewell Antm_katarzyna07_russell_james
Terug naar boven Ga naar beneden
Damon

Damon


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:18 pm

Ik ben jarig op 27 december ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:19 pm

Damon schreef:
Ik ben jarig op 27 december ;D

OMG ECHT! Hayley ook!!! *jealous*
Terug naar boven Ga naar beneden
Damon

Damon


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:20 pm

Elyse schreef:
Damon schreef:
Ik ben jarig op 27 december ;D

OMG ECHT! Hayley ook!!! *jealous*
Jep ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:20 pm

Aah ik wil ook D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Damon

Damon


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:22 pm

Elyse schreef:
Aah ik wil ook D;
Een beetje moeilijk he XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:24 pm

OMG katardzjenah ofzoiets!!!! (l)
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:25 pm

Ja ngal XDD

Ik mocht trouwens een meisje zijn voordat daar iemand moeilijk over gaat doen D: en ava maak ik straks wel


@Katarzyna ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 05-04-10

Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Emptyma apr 05, 2010 6:25 pm

Elyse schreef:
Ja ngal XDD

Ik mocht trouwens een meisje zijn voordat daar iemand moeilijk over gaat doen D: en ava maak ik straks wel


@Katarzyna ja!

Ja Jildou zei het!



Ja dat bedoelde ik joh! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elyse Victoria Sewell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elyse Victoria Sewell   Elyse Victoria Sewell Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elyse Victoria Sewell
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Elyse en Violett

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolton Academy :: Aanmelden-
Ga naar: