Bolton Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bolton Academy

Bolton Academy, for national art!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Koffie tentje 'De Boon'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 6:13 pm

"Hmm, ik weet niet of ik jou kán vertrouwen," zei Maxwell twijfelend. "Mmmokay. Ik vertrouw je maar gewoon." Dramatisch rolde hij met zijn ogen. Maar ze grijnsde wel! Dan wel niet om hem, ze vond het toch leuk in zijn buurt. Eh nou en? zei het ene stemmetje. Wat boeit jou dat? Je hebt nog nooit iemand leuk gevonden, waarom nu zou je haar nu wel leuk vinden? Ze is gewoon aardig. duh. Max fronste tegen de stem in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 6:58 pm

"Je hebt ook geen keus!" Want ze ging heus niet meedoen met zijn spelletje!
'Anyway.. mijn koffie is koud," zei Elyse, het kopje wegschuivend.
"Ga je mee naar buiten toe?' Misschien kwamen ze nog wel iets interessants tegen.. als in, een park ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 7:03 pm

Max knikte en betaalde vlug de rekening. Daarna stond hij op. "Je hebt niets van je koffie gedronken," merkte hij op. "Waarom niet?" Hij deed de kraag van zijn jas goed terwijl hij haar vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 7:07 pm

"Ik heb wel gedronken hoor, misschien heb je het gewoon niet gemerkt." Oh, geweldige leugenaar was ze.
"Hier!" Elyse had het precieze bedrag uitgeteld en wilde het nu aan Maxwell geven. Ze haatte het als anderen voor haar betaalden, dat voelde zo stom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 7:09 pm

"Hmm, ik betwijfel het," zei hij grinnikte. Met een raar hoofd keek Max een tijdje naar het geld in Elyse's hand, en hield toen de deur voor haar open. "Waar wil je heen gaan?" vroeg hij, het geld totaal negerend. Echt niet dat hij de rekening ging delen met een meisje. Hij had dan geen ervaring met daten, hij wist heus wel dat je een dame niet liet betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 7:12 pm

Eh? Hallo? Negeerde hij haar nu gewoon? "Hier," verduidelijkte ze nog een keer, het geld nog steeds aanbiedend aan Maxwell. Ze wilde heus niet dat hij alles betaalde? Dan voelde ze zich net een schooier ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 7:15 pm

Max wachtte tot ze door de deur heen naar buiten zou lopen. Hij keek haar glimlachend aan, en vertelde zijn gedachte aan haar. "Ik mag dan geen ervaring hebben op het gebied van liefde en daten, maar ik weet wel dat je een dame niet hoort te laten betal..." toen besefte hij wat hij had gezegd, en wapperde paniekerig met zijn handen. "NEE! Ik bedoel niet dat dit een date is, maar het is wel een soort van uitgaan en dan moet de man betalen, dat zijn gewoon manieren, heel logisch toch, ja dacht ik wel, ja zeker weten. Kom, we zoeken een parkje op. Gezellig." Max staarde naar zijn voeten. Wat deed hij nu weer?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 7:27 pm

Op de een of andere manier lukte het Maxwell om opnieuw een glimlach op Elyse' gezicht te toveren, hoe hij het deed wist ze ook niet. Zijn klungelige gedrag was gewoon.. tja, wat was het? Schattig? Ze wist het niet. "Maar ik wil betalen, dan geldt die regel niet," verzon ze maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 8:03 pm

Max keek twijfelend naar het geld. "Maar ik hoef je geld niet, dus je hoeft niet te betalen!" Max liep gauw naar buiten, voordat de mensen uit de koffie zaak hem raar aan gingen kijken. "Kom, we zoeken een park op."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 8:05 pm

"Maar ik wil betalen!" bracht Elyse tegen Maxwell in terwijl ze snel achter hem aanliep. Waarom liet hij haar niet gewoon betalen als ze dat wilde! Het was niet alsof ze hem daarvoor zou haten of wat dan ook, ze wílde betalen. pfff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 8:07 pm

"Maar ik wil je geld niet!" zei Max weer. "Waarom zit jij hier eigenlijk op school? Schrijven? Tekenen? Dans?" Max praatte er maar gauw overheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koffie tentje 'De Boon'   Koffie tentje 'De Boon' - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Koffie tentje 'De Boon'
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolton Academy :: RPG :: RPG de stad-
Ga naar: