Bolton Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bolton Academy

Bolton Academy, for national art!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De openbare douches

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 3:38 pm

10 douches op een rij. Altijd warm water.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 3:40 pm

Max begeleidde Elyse naar de openbare douches. Hij keek haar even nieuwsgierig aan. "Wat is je lievelingskleur?" vroeg hij toen uit het niets. Hij had nog veel meer vragen voor haar in petto, maar hij begon rustig. Hij opende ondertussen de deur naar de ruimte waar de openbare douches zich bevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 10:48 pm

Vlug was Elyse achter de jongen aan naar binnengelopen, totaal vergetend dat ze nog helemaal geen schone kleding bij had. "Zwart of blauw.. denk ik." Haar lievelingskleuren? Waar was dat goed voor?! "De jouwe? Hoe heet je eigenlijk.."
Zonder de jongen nog aan te kijken stapte ze een douchehokje in, deed ze haar nog doorweekte kleding uit en stapte onder de douche, die ze aanzette. Ze zou de jongen vast nog wel horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 10:55 pm

Maxwell grijnsde. "Ik stel vandaag de vragen, dan ben jij morgen aan de beurt, okay?" Zonder op antwoord te wachten ging hij verder. "Wat is je favoriete fruit en waarom? Doe je veel aan sport? Wat is je lievelingskledingstuk?" Hij besloot dat hij best meerdere vragen achter elkaar op haar af mocht vuren. Hij ging op de wasbaktafel zitten en wachtte op antwoord. Hij sloeg de standaard vragen expres over. Hij zou er vanzelf wel achter komen hoe ze heette en hoe oud ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:15 pm

Eh hallo? Ze wilde gewoon weten hoe hij heette? Wat maakte dat nou uit..
"Kersen.. omdat ik ze lekker? vind?" Ja, waarom was iets je favoriete eten? Beetje stomme vraag.. "Niet zo.. en ik denk.. mijn lichtblauwe broek met scheuren.." Dit was echt ontzettend vreemd. "Hoe heet je nou?"
Elyse draaide haar kraan nog wat warmer en probeerde nu ook haar haren een beetje schoon te krijgen. Bah, vies spul dat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:18 pm

"Hmm, juist ja. Kreeg je veel straf op de school waar je hier voor op zat? Was het een strenge school? Ben je al vaak verhuisd? Heb je een huisdier, zo ja hoe heet het beestje?" Max staarde naar de deur waar het meisje achter zat, en hij negeerde haar vragen. Morgen mocht zij vragen stellen, tenzij hij eerder klaar was of genoeg wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:21 pm

"Hey ik vroeg wat!" ging Elyse koppig door, haar haren met haar vingers een beetje uit de knoop halend. Het was ook pas toen dat ze merkte dat ze en geen handdoeken bij had, en geen nieuwe kleding. Top. Echt.
"Ehh.. meneer-ik-weet-je-naam-niet.. ik heb denk ik een klein probleem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:23 pm

"Hey ik vroeg jou ook wat!" antwoorde Max lachend. Toen keek hij weer serieus. "Wat is je probleem, meisje waarvan ik de naam ook niet weet?" Max fronste. Hoe kon ze nou een probleem hebben tijdens het douchen?! Kon ze zichzelf niet afdrogen? Max trok vragend een wenkbrauw op, hoewel ze die toch niet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:26 pm

"Ik eh .. erzijngeenhanddoeken," ratelde ze aan een stuk en bijna onhoorbaar door. 'En ik heb ook geen.." Ze kuchtte even. "..Geen nieuwe kleding.."
Misschien kon ze de jongen even naar haar kamer laten gaan? .. Als ze haar sleutel bijhad. Had ze die bij? Zou hij haar spullen kunnen vinden? Godddd, superslim dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:29 pm

Even bleef het aan de kant van Max opvallend stil. Toen begon hij te lachen. "Hahahah, het zit jou ook niet mee," zei hij gierend. Hij raapte zichzelf weer bij elkaar en schraapte zijn keel. "Okay, wil je dan toch mijn vest maar? En ik kan je mijn broek geven, alhoewel ik wel denk dat die iets te groot voor je is." hij ritste zijn vest alvast uit en hield dat boven de deur, zodat ze hem aan pakken kon. "Het is niet erg als hij nat wordt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:32 pm

Elyse voelde hoe haar wangen rood kleurden toen de jongen haar .. uitlachte? en schudde gelijk haar hoofd toen deze zijn kleding aanbood. 'Als je wilt kun je even naar mijn kamer gaan en dan..." Ze rommelde wat in haar broekzakken, maar kwam al snel tot een nieuwe, opnieuw geweldige conclusie. ".. als ik de sleutel bijhad. Super."
Nee echt, dit was de beste dag ooit. Niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:34 pm

Grinnikend bleef Max het vest aanbieden. "Dat toch maar het vest en de broek van de jongen die Maxwell heet en je al de hele dag uit de brand helpt?" zei hij plagend, terwijl hij op zijn lip beet op zijn lach in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:40 pm

"Ikhoefjebroekniet," mompelde Elyse met een rood hoofd, het vest ondertussen snel aanpakkend. Het zou natuurlijk veel te groot zijn en zeiknat worden, maarja. Het was iets.. Nogal onhandig had ze haar ondergoed weer aangekregen en het vest eroverheen aangetrokken. Het was inderdaad veel te groot, zoals ze al verwacht had, maar dat was misschien best goed, hoewel ze nu geen handen meer had. Plus het feit dat ze eigenlijk niet zo graag het hokje uit wilde nu. Jhgksjg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:42 pm

Met een geamuseerde blik liep Max weer van het hokje vandaan, en checkte hij of er iemand in de gang was. "Je kunt er wel uitkomen, de gang is leeg. Op welke verdieping is je kamer? Dan loop ik wel even mee." Hij grinnikte kort en wachte geduldig af tot het meisje haar hokje zou verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyvr apr 09, 2010 11:44 pm

Hij deed het er ook om he. Hij vond dit alleen maar grappig. Maar goed, ze zou er ooit uit moeten komen..
Alsof het ook maar iets hielp trok Elyse de capuchon helemaal tot over haar ogen heen, opende het hokje en liep eruit, snel de doucheruimte uit. Voordat iemand hier weer ging lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 9:35 am

Max keek haar even aan. Met die natte haren en dat grote vest leek ze net een verzopen kat. Hij glimlachte scheef. "Maar hoe was je vorige school? Had je leuke klasgenoten?" Max streek door zijn haren terwijl hij heel keurig zijn lachen in hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 2:37 pm

Elyse negeerde de vragen van de jongen en probeerde met de muts half voor haar ogen haar kamer terug te vinden. "Ik wil ook antwoord op mijn vraag en ik wil nu gewoon normale kleding aan," mompelde ze, zoekend naar haar kamernummer. Die stombo zat haar alleen maar belachelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 2:43 pm

"Okay.. Als ik antwoord geef, beantwoord jij dan mijn laatste vragen?" vroeg hij, terwijl hij haar probeerde bij te houden. Waar zat haar kamer ingodsnaam!? Ze had geluk dat de gangen niet zo vol waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 2:47 pm

"Misschien wel," antwoordde Elyse, die eindelijk haar kamernummer gevonden had. Ze had alleen een klein ding over het hoofd gezien.
Ze had de sleutel niet.
Twijfelachtig klopte ze toch nog op de deur, misschien was haar kamergenote er wel.
.. Heel misschien. Het was lestijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 2:51 pm

Max glimlachte scheef, en leunde tegen de muur aan. "Hmm. Ik ben Maxwell. En jij?" Hij keek haar schattend aan, maar kon geen bijpassende naam bedenken. "Wie is je kamergenoot?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 2:55 pm

Elyse klopte nog een keer op de deur, maar toen er weer niet opengedaan werd richtte ze zich op de jongen naast zich. "Elyse, mijn kamergenote heet Violett. Maar daar heb ik nu niks aan want ze eh.. is er niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 3:01 pm

"Hmm, dat is lastig," mijmerde Max. "We kunnen wel naar mijn kamer gaan?" Tijdens het praten werd hij rood. Straks dacht ze nog dat hij haar wou versieren! Dat mocht ze niet denken. "Je kunt dan eh.. wel eh.. een korte broek van me lenen en eh.. dan kun je naar de tuinen of de studio of misschien wil je liever naar de stad of naar eh.." na heel wat gestotter leek het Max beter om z'n mond maar gewoon te houden. Beschaamd keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 3:09 pm

Voor waarschijnlijk de eerste keer sinds ze hier op school zat verscheen er zowaar een echt glimlach op Elyse' gezicht, al was het voor Max waarschijnlijk niet eens zichtbaar. Het was zo grappig hoe hij nu zelf nogal begon te blunderen, op een andere, minder grootse manier als haar dan. Maar het bleef wel grappig. "Ik denk niet dat jou broeken gaan passen," vertelde ze met een lichte grijns op haar gezicht, de muts een beetje loslatend. "Zit er geen kleinere jongen op jouw kamer toevallig?" probeerde ze, alsof die broek wel zou passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxwell
Admin
Maxwell


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 3:11 pm

Toen schoot Max iets te binnen. "Ik heb een meisje op mijn kamer! Ja, en nog een jongen maar die telt nu niet mee." De kleur trok weer weg van Maxwell's wangen, en hij glimlachte voorzichtig. "Die vind het vast niet erg dat je haar kleren leent, ze zag er wel chill uit." Max begon al richting zijn kamer te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Elyse


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 05-04-10

De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Emptyza apr 10, 2010 3:14 pm

Een meisje hmm? Dat was nog beter! Maar waarom had hij in godsnaam een meisje op zijn kamer?!
Snel liep Elyse aan richting zijn kamer, hopend dat die niet opeens helemaal vol mensen zou zitten. Hey, je wist niet hoe de rest was op die kamer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De openbare douches Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openbare douches   De openbare douches Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De openbare douches
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolton Academy :: RPG :: RPG de school-
Ga naar: