Bolton Academy

Bolton Academy, for national art!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maxwell
Admin

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 05-04-10

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:22 pm

Max deed de deur open met zijn sleutel - in tegenstelling tot Elyse had hij die wel bij zich - en stapte naar binnen. Hij liep direct door naar het raam en zette die open. Waarschijnlijk rookte een van zijn kamer genoten, vandaar de stank die van een van de bedden af kwam. "Zo.. Dat is de kast van Ivory, daar kun je vast iets vinden!" hij wees naar de kast bij een van de bedden, en plofte vervolgens op zijn eigen bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://boltonacademy.actieforum.com
Elyse

Aantal berichten : 74

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:27 pm

Elyse was gelijk achter Maxwell aangelopen, maar twijfelde nu wel of ze gewoon iets uit de kast moest pakken. Het waren niet haar spullen?
"Maar wat als.."
Achja.. Wat maakte het ook uit? Het was beter dan voor schut staan.. hoewel dit waarschijnlijk ook nog te groot zou zijn.
Elyse pakte willekeurig iets uit de kast en draaide zich toen weer terug om naar Maxwell. "Niet dat ze me dadelijk vermoordt he?"
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:33 pm

"Ik denk niet dat ze tegen jou zou durven vechten," zei Max grijnzend, doelend op haar magere figuur waardoor ze als het ware omgeblazen zou kunnen worden. Hij kneep zijn ogen toen stevig dicht en hield er ook nog een kussen voor. Daarna draaide hij naar het raam. "zo, kleed je maar om hoor!! Ik zie niets," zei hij paniekerig.
Elyse

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:36 pm

Hee! Wat was dat voor een opmerking!
Achterdochtig liet Elyse haar blik nog even op de jongen hangen, maar trok toen toch snel de kleding van Ivory aan. Het was in ieder geval minder groot dan dat van Maxwell.. maar nog steeds hmm..
Zonder er verder over na te denken dit keer pakte ze ook nog een riem en deed die om, waarna ze haar blik weer naar de Maxwell toe liet gaan. "Ik ben klaar hoor. Wil je ergens heen?"
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:37 pm

Max legde het kussen aan de kant en deed zijn ogen langzaam open. Hij keek haar aan en knikte. "we kunnen naar de stad gaan. Of heb jij een specifieke plaats waar je heen wilt?" vroeg hij, en langzaam stond hij op van het bed.
Elyse

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:40 pm

"Ik ken de weg hier niet en ik weet ook niet wat er allemaal in de buurt te doen is dus.." antwoordde Elyse, die echt geen flauw idee had. "Ik weet niet eens waar de stad is.. laat staan de rest?"
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:43 pm

Max grinnikte. "Hier vlakbij is wel een leuk koffietentje. Net buiten de stad, een paar straten verderop. Ik zag hem toen ik er langs reed, vlak voordat ik aankwam. We kunnen daar heen gaan?" opperde Max.
Elyse

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:46 pm

Elyse haalde haar schouders op. "Ik vind alles best," knikte ze toen, de deur alvast openhoudend. Ze was nog niet echt weggeweest sinds ze hier was, dus een koffietentje was al heel wat voor haar. Zag ze gelijk wat van de omgeving.
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:49 pm

Max knikte en liep voor haar uit richting het koffie tentje. Daar zou hij haar nog meer vragen kunnen stellen. Bij die gedachte schoof een kleine glimlach op zijn gezicht.
Elyse

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   za apr 10, 2010 3:52 pm

"Hoe kun jij hier eigenlijk de weg eigenlijk al weten?" vroeg Elyse niewsgierig, nu achter Maxwell aanlopen. Hij was hier toch ook pas voor het eerste jaar? Of niet dan? En het schooljaar was pas net begonnen..
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.   

Kamer van Ivory, Maxwell en Paul.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolton Academy :: RPG :: RPG de school-
Ga naar: