Bolton Academy

Bolton Academy, for national art!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De Openingsfuif

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Chera

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 05-04-10

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 7:59 pm

"Nah, ik hou gewoon niet van feesten," zei ze nadat ze een slokje had genomen van haar cola. Ze besloot vanavond maar gewoon vroeg naar haar kamer te gaan, in plaats van hier rondhangen. Wat moest iemand op een feest die niet dronk én niet danste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

Aantal berichten : 122

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:00 pm

Max haalde zijn schouders op. "Nog een uurtje, gok ik. Dan wordt het heel druk in de receptie, want iedereen gaat zijn of haar kamer nummer ophalen. En als kers op de taart is het dan nog het drukst in de gang waar jouw kamer zit, want opeens heeft iedereen zijn kamer natuurlijk daar," zei Max gestresst. Hij streek door zijn haar. Max kreeg het al helemaal benauwd van de gedachte aan zoveel mensen op een hoop. Toen besefte hij zich dat hij zichzelf nog niet had voorgesteld. "Ik ben Maxwell Dawson." Hij stak zijn hand uit om die van haar te schudden.
Profiel bekijken http://boltonacademy.actieforum.com
Paul

Aantal berichten : 38

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:01 pm

"Nou, jammer zeg!" Paul bestelde tussendoor even een biertje en nam een slok. "Kan toch best gezellig zijn? Wat doe jij dan op een zaterdagavond?"
Profiel bekijken
Damon

Aantal berichten : 50

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:02 pm

Damon kwam veel te laat aan op de fuif. Hij liep haastig naar binnen en keek wat rond. Overal dansten mensen, praatten mensen. Hij zuchtte en liep naar de bar. Met een biertje in zijn hand keek hij nog wat rond.
Profiel bekijken
Chera

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:03 pm

Chera dacht even na. "Tekenen, wandelen met de hond, een film kijken, in bad, lezen.. dat soort dingen," Nu klink ik eigenlijk best wel heel erg extreem saai..
Profiel bekijken
Violett
Admin

Aantal berichten : 37

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:03 pm

Hoewel Violett Max' irritatie volkomen begreep, moest ze toch even lachen. "Violett Hill." Antwoordde ze al iets beter gehumeurd. Het was gewoon een hele geruststeling om te weten dat er tenminste één normaal iemand op deze school zat! "Oh en eh... Dat is ook een liedje van Coldplay. Maar anders geschreven." Ratelde ze verder.
Profiel bekijken
Paul

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:05 pm

Paul grinnikte. "Eén woord: Fascinerend!" Plaagde hij. "Maar een feestje af en toe is toch niet verkeerd?" Hij haalde zijn schouders op en nam nog een slok uit zijn glas.
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:07 pm

"weet ik," reageerde Max heel snel. "Ik doe veel met muziek," legde hij uit, en hij glimlachte naar Violett Hill. Hij kuchtte en bestelde weer een watertje. "wil jij ook? Zolang je belooft het niet op mij te morsen."
Violett
Admin

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:10 pm

Violett glimlachte breed. Ze had stiekem toch wel een speciale band met dat liedje. Ze had haar auditie voor deze school erop gedanst. De directie vond het erg vernieuwend, haar klassieke pasjes met een redelijk modern en moeilijk liedje als Violet Hill. Toen ze een watertje aangeboden kreeg, grinnikte ze zacht. "Ik kan niks beloven."

Laatst aangepast door Violett op ma apr 05, 2010 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Chera

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:15 pm

"Ik beleef er geen plezier aan om aan een bar te zitten met stomdronken mensen en te dansen als een hoer in de hoop aandacht te trekken van een stel rare kerels," zei ze terwijl ze haar glas leegdronk. Ze wenkte de barman dat ze nog een glas cola wilde.
Profiel bekijken
Damon

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:19 pm

((iemand die met mij wil praten? D:))
Profiel bekijken
Paul

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:21 pm

"Soms kan het grappig zijn." Drong Paul nog een beetje aan. Maar oke dan, als zij het niet leuk vond! "Hoe heet je eigenlijk? Ik ben Paul."
Profiel bekijken
Elyse

Aantal berichten : 74

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:25 pm

Veel te laat natuurlijk kwam Elyse de zaal binnengelopen. Haar haren had ze los laten hangen en verder had ze gewoon een lichte, gescheurde spijkerbroek met een shirtje erop aan. Al dat getut altijd voor die feestjes.. daar had ze absoluut geen zin in.
Met wat geduw lukte het haar door de menigte bij de bar te komen, waar ze een rode wijn bestelde en weer een paar stappen terug zetten. Bah, waarom was het zo ontzettend druk. Je kon je amper omdraaien hier.
Profiel bekijken
Damon

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:35 pm

Damon stond tussen allemaal mensen geperst. Hij nam een grote slok van zijn drankje om het wat koeler te krijgen. Hij keek nog steeds rond. Het werd belachelijk warm in de ruimte. Hij baande zich een weg door de menigte en liep naar de bar. Hij bestelde nog een drankje en bleef daar staan. Hier was het niet zo druk. Hij glimlachte naar een meisje naast hem.
Profiel bekijken
Maxwell
Admin

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:41 pm

Stilletjes grinnikte Max, terwijl hij ook voor Violett een water bestelde. Hij gaf het aan haar en dronk langzaam van zijn eigen. Hij bekeek wat mensen, en zag twee mensen die ook een redelijk gesprek leken te voeren. Daarna zag hij een meisje met donker haar en een glas wijn. Uiteindelijk viel zijn oog op een enorm gespierde jongen. Max slikte. Stel je voor dat hij ruzie met hem kreeg. Max rilde kort en keek toen snel Violett weer aan.
Chera

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:44 pm

"Chera, aangenaam," stelde ze zichzelf voor. "Maar ik ga ervandoor, ik heb m'n avond niet echt geloof ik," Ze was moe, chagrijnig en snel op haar teentjes getrapt. Dat laatste zelfs letterlijk.
Profiel bekijken
Hope

Aantal berichten : 62

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:45 pm

Toen haar drinken op was wurmde Hope haarzelf door de mensen massa heen naar de bar. 'Een malibu cola alsjeblieft'. Ze had echt behoefte aan een klein beetje alcohol tijdens zo'n verstikkende avond.
Profiel bekijken
Damon

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:47 pm

Verbaasd keek Damon naar het meisje naast hem. Chera, blijkbaar. Ze zag er niet al te blij uit. 'Oh.. ik ben Damon.' mompelde hij. 'Ben je al weg?'
Profiel bekijken
Hope

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:48 pm

Ze keek opzij en zag een jongen naast haar een naam mompelen tegen een meisje dat op het punt leek te staan om weg te gaan. Ze keek weer naar voren en wachten op haar drankje. Op een een of andere manier keken veel mensen haar boos aan, ze had kennelijk voor gedrongen. Ze grijnsden even.
Profiel bekijken
Chera

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:49 pm

(( Ik praatte tegen Paul hahaha maar maakt niet uit XD ))
Profiel bekijken
Damon

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:51 pm

Chera schreef:
(( Ik praatte tegen Paul hahaha maar maakt niet uit XD ))
((oei! nou, dan praatte ik tegen mezelf ofzo XD))
Profiel bekijken
Violett
Admin

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:56 pm

Violett nam het glas aan en bedankte Max zacht. In stilte dronk ze er een paar keer van. "Dus... Jij doet 'dingen' met muziek?" Probeerde ze het gesprek nog wat te rekken.
Profiel bekijken
Paul

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:57 pm

"Aangenaam. Je naam doet me denken aan Bagheera, weetjewel? De zwarte panter van Jungle Book." Paul grinnikte en dronk zijn glas leeg. "Oke, tot de volgende!"
Profiel bekijken
Hope

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 8:58 pm

Nadat ze haar drankje had nam ze door het rietje een slokje. Ze leunden tegen de bar aan en ging verder met het bestuderen van de kleding van mensen om haar heen.
Profiel bekijken
Damon

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   ma apr 05, 2010 9:01 pm

Damon glimlachtte naar een meisje naast hem. (( Hope XD )) en nipte van zijn glas.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Openingsfuif   

De Openingsfuif
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bolton Academy :: RPG :: RPG de school-
Ga naar: